Sanasepot.fi

Sanaristikkoseura Sanasepot ry:n keskustelufoorumi
Tänään on 22.11.2017 02:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tervetuloa Sanaristikkoseuran palstalle
ViestiLähetetty: 03.04.2013 14:47 
Poissa
Puheenjohtaja

Sanaristikkoseura Sanasepot ry. on toteuttanut yhden merkittävistä vuoden 2013 tavoitteistaan eli avannut uudet kotisivut.
Jos sivujen toteutus olisi ollut minun harteillani, eivät ne olisi auenneet milloinkaan. Sivut ansiokkaasti toteuttanut varapuheenjohtaja Tuomo Sajaniemi opasti minua niin paljon, että uskaltauduin kirjoittamaan tänne. Hieman tällainen nettiin kirjoittaminen ahdistaa, koska ymmärrän tietokoneista yhtä vähän kuin lammas jalkapallosta.

Joka tapauksessa nämä avatut uudet sivut ovat olleet tapetilla jo pari vuotta, joten varmaan on aiheellista, että toivotan kaikki sanasepot tervetulleeksi mukaan vaihtamaan kokemuksia ja mielipiteitä tällä foorumilla.
Aika tulee varmasti näyttämään, kuinka paljon keskustelupalstoilla väkeä liikkuu ja mihin suuntaan sivuja myöhemmin kehitellään. Itse pidän hyvin tärkeänä, että seuralla on toimivat kotisivut, jotka palvelevat jäsenistöä mahdollisimman hyvin. Tietysti yhtä tärkeää on se, minkälaisen käyntikortin sivumme tarjoaa niille, jotka mahdollisesti harkitsevat seuraamme liittymistä.

Siispä tervetuloa mukaan!

Jari Haapa-aho
puheenjohtaja

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]